FASE 3:

Leadgenerering

Leadgenerering er CoreCPH’s heritage. Det er her, vi kommer fra. Vi kan generere leads fra flere kilder i forskellige kombinationer og med forskellige fremgangsmåder. Vi ved, hvad der virker hvornår, for hvem og i hvilken rækkefølge og omfang. Målet er sjældent et så højt antal leads som muligt men derimod et givent kvalitetsniveau på de fremkomne leads alt efter formålet med dem.

SEO Analyse/SEO Bureau

Vores model for søgemaskineoptimering giver ofte hurtige resultater. Vi starter med en søgeordsanalyse, hvorudfra vi vælger de ord der optimerer de organiske søgninger på Google.  Med indblik i disse resultater optimerer vi dit website via en autogenereret SEO analyse. Resultatet af denne viser, hvor vi skal sætte ind for at optimere jagten på nye kunder via dit website.

Kampagnestrategi

At generere leads og konvertere dem er årsagen til, at vi startede CoreCPH. Det er vi specialister i. Det vi har fundet ud af, er at selvom ethvert gennemarbejdet tiltag kan generere leads, vil en langsigtet plan med brugen af flere medier altid give et markant bedre resultat. Derfor starter vi altid med at udarbejde en samlet kampagneplan, ud fra de ressourcer og den økonomi vi har til rådighed.

Nyhedsmail / E-mail Marketing

Det lyder meget simpelt med nyhedsbreve, men også heri giver den rigtige struktur, det rigtige content og de rigtige links ekstra trafik såvel i mængde som i kvalitet. Hermed kan de indkomne leads struktureres og lettere konverteres.

CTA / Call To Action

Call To Action betyder at de nye potentielle kunder, vi har skaffet til dine Sociale Medier eller hjemmeside, skal foretage en action for at efterlade deres kontaktoplysninger til dig. En CTA kan ske via gamification, pop-up beskeder, eller andre målrettede tiltag du foretager dig. Vi vælger CTA’er, der afhænger af, hvor trafikken kommer fra for at optimere konverteringen heraf.

Pop-up

En pop-up er det letteste leadgenererings-værktøj. Typisk vil vi tilbyde dine besøgende et whitepaper, en gratis basis undersøgelse eller lignende, ved at de efterlader deres kontaktinfo. En pop-up skal dog ikke stå alene, hertil er værktøjet for simpelt.nt.

Gamification

Gamification kan være alt fra et lykkehjul til en julekalender eller et klassisk skrabekort, hvor formålet er at generere leads med præmier på højkant. Gamification er et godt værktøj til at generere leads, men der er forskel på leads fra de forskellige kanaler, så leads’ne skal behandles forskelligt for at optimere konverteringen til kunder.

Hjemmeside / Hjemmesideudvikling

Det visuelle udtryk på din hjemmeside der simpelt og tydeligt bringer det budskab, du ønsker til dit valgte segment, er i sig selv et leadgenereringsværktøj. Hjemmesidens opbygning bør samtidig være simpel, forståelig, intuitiv og med de samme logikker indbygget i siderne. 

Hjemmesideoptimering

En hjemmeside er ikke længere blot en hjemmeside. Udover de grafiske og udviklingsmæssige krav for en hjemmeside (jf. punktet ”Hjemmesideudvikling”), skal den optimeres. Optimering sker både mht. din contentstrategi, din SEO/SEM søgeordsanalyse for at sikre du bliver fundet på Google, dine CTA’er for at generere leads og samspillet med dine Sociale Medier for at sikre et ensartet budskab til dine kunder.

Personificering

Husker du at tænke på dine leads´ første indtryk, når de kommer ind på din hjemmeside? Når trafikken er genereret og interessen fra leadet er skabt, ved vi som regel, hvilken action hun har foretaget og dermed hvilken interesse hun har. Lad os personificere hendes første indtryk og oplevelse ved at vise yderligere information, der interesserer hende, så hun føler sig velkommen og bliver endnu mere interesseret.

Anja Slot - Marketing Manager, TOTAL Nordic

”Total Nordic elsker at være kunde hos CoreCPH, fordi CoreCPH til fulde lever op til deres værdier og altid leverer høj kvalitet til tiden. Og så har de nogle af markedets bedste projektledere”

Mette Riise - Veterinary Academy Manager, Royal Canin

"At arbejde med Core er min definition på en professionel samarbejdspartner. Ikke en masse varm luft, men konkrete, målbare aktiviteter afstemt efter vores virksomheds evner og behov"

Anne Nørding - Marketingkoordinator, G4S

"CoreCPH er altid topprofessionelle og super hjælpsomme. Jeg føler mig helt tryg, når jeg giver dem en opgave."

Linda Juhl Vestergaard - Marketingkoordinator, Hella Service Partner

”Vi er glade for at være kunde hos Core Copenhagen, hvor igennem vores e-mail marketing og kundetilfredshedsmodul er implementeret. Core Copenhagen yder en fantastisk service, og forstår virkelig at sætte kunden i fokus”

Mathias Bengtsen - Digital Marketingkonsulent, Jeudan

"CoreCPH er en fagligt stærk samarbejdspartner, der altid gør en ekstraordinær indsats for at imødekomme vores behov.”

Skal vi kontakte dig?