FASE 2:

Digital Markedsføring

Med den rigtige mængde trafik fra de medier der er de rigtige for din virksomhed, sikrer vi den mængde leads, i den kvalitet vi ønsker, for at kunne opnå den ønskede konvertering af leads til kunder. Trafik kan skabes fra diverse salgskanaler, Sociale medier, Owned, Paid og Earned Medier, SEO, SEM, mv. Der findes ligeså mange tilgange til en trafikstrategi som virksomheder. Det er ikke svært. Nøglen ligger i at lægge en fornuftig og sammenhængende plan, eksekvere herpå og løbende måle, validere og optimere herpå.

SEO Analyse / SEO Bureau

Vores model for søgemaskineoptimering giver ofte hurtige resultater. Vi starter med en søgeordsanalyse, hvorudfra vi vælger de ord der optimerer de organiske søgninger på Google. Når denne del er igangsat, optimerer vi dit website via en autogenereret SEO analyse. Resultatet af denne viser, hvor vi skal sætte ind for at optimere jagten på nye kunder via dit website.

Google Adwords / Adwords Bureau

Google Adwords er de betalte resultater der bliver vist i Google, når du søger. De er markerede med et ”Annonce” i toppen. Vil du forrest på side 1 er Adwords ofte den korteste vej, men det kan være en dyr løsning. Ud fra søgeordsoptimeringen i en SEO analyse, kan der ligges en strategi omkring, hvilke søgeord der skal benyttes som Adwords. Med Adwords er selve visningen gratis, det er alene når brugerne klikker, at du betaler.

SEM / Søgemaskineoptimering

Search Engine Marketing, er den samlede betegnelse for SEO og Adwords. Hvordan markedsfører du dig bedst på og for Google for at optimere din placering, så dine potentielle kunder lettere finder dig. Kombinationen af SEO og Adwords er en af de mest effektive digitale annonceringsmetoder og bliver af nogle virksomheder ligestillet med omkostningen til en fysisk sælger.

Omnichannel

Omnichannel handler om at møde dine kunder med den samme oplevelse, uanset hvilken salgskanal de møder dig på. Først og fremmest handler det om at give et klart budskab og at se professionel ud. Hver salgskanal vi har til rådighed, kan benyttes til at møde kunderne på forskellige niveauer, men alle med det samme budskab for at forøge kundeoplevelsen og for at forhøje konverteringsraten.g.

Copywriter / Contentwriter

En Contentwritter skal ikke blot formulere en god tekst. De skal formulere en tekst, der udover at omhandle det specifikke emne teksten drejer sig om, skal overbevise dine kunder om, at du har et produkt de ikke kan undvære, samtidig med at teksten skal være optimeret til de udvalgte søgeord fra SEO analysen og Adwords.

Contentstrategi / Content Manager

Til trods for at vigtigheden af content er i fokus hos de fleste virksomheder, er det ikke hver dag, at vi møder en virksomhed med en contentstrategi. En contentstategi går meget simpelt ud på, at du skal have en retning og et mål med dit samlede content på tværs af dine medier, ved at underbygge og forstærke din digitale marketings- eller salgsstrategi.

SoMe

I dag er det ikke nok med at være passivt til stede på de sociale medier. De er blevet en vigtig del af både trafikdannelsen og leadgenereringen. Gennem vores kompetente scanningsværktøjer sørger vi for at finde frem til de i øjeblikket mest søgte ord og interesseområder, hvorudfra vi opbygger de rigtige opslag, jævnfør dit budskab, segmentering og positionering. uden omkostning. Earned Media er de kanaler, hvor du kan få gratis omtale eks. anmeldelser, artikler, likes, mv. Få styr på hvor din trafik genereres, så din tid ikke bliver spildt, hvor det ikke betaler sig.

POEM model / Media spend

Trafik kan genereres via tre kategorier af medier: Paid medier er hvor du betaler for kampagner eks. LinkedIn kampagner, Facebook kampagner og Adwords. Owned medier er medier, du selv kontrollerer, som hjemmeside, blog og SoMe uden omkostning. Earned Media er de kanaler, hvor du kan få gratis omtale eks. anmeldelser, artikler, likes, mv. Få styr på hvor din trafik genereres, så din tid ikke bliver spildt, hvor det ikke betaler sig.

Kanaler

Opgaven for os er at analysere og finde frem til hvilke af de ovenstående medier der er optimale for dig. Vi har tit en god idé om, hvor vi skal søge, men der er sjældent to løsninger der er ens. Målet i sig selv er ikke at generere trafik, det er at generere kvalitet og tyngde i trafikken, så vi efterfølgende kan generere leads heraf, der efterfølgende skal konverteres.

Anja Slot - Marketing Manager, TOTAL Nordic

”Total Nordic elsker at være kunde hos CoreCPH, fordi CoreCPH til fulde lever op til deres værdier og altid leverer høj kvalitet til tiden. Og så har de nogle af markedets bedste projektledere”

Mette Riise - Veterinary Academy Manager, Royal Canin

"At arbejde med Core er min definition på en professionel samarbejdspartner. Ikke en masse varm luft, men konkrete, målbare aktiviteter afstemt efter vores virksomheds evner og behov"

Anne Nørding - Marketingkoordinator, G4S

"CoreCPH er altid topprofessionelle og super hjælpsomme. Jeg føler mig helt tryg, når jeg giver dem en opgave."

Linda Juhl Vestergaard - Marketingkoordinator, Hella Service Partner

”Vi er glade for at være kunde hos Core Copenhagen, hvor igennem vores e-mail marketing og kundetilfredshedsmodul er implementeret. Core Copenhagen yder en fantastisk service, og forstår virkelig at sætte kunden i fokus”

Mathias Bengtsen - Digital Marketingkonsulent, Jeudan

"CoreCPH er en fagligt stærk samarbejdspartner, der altid gør en ekstraordinær indsats for at imødekomme vores behov.”

Skal vi kontakte dig?