CASE: TOTAL – WEBSITE

Udfordring

TOTAL skal snart hen på en ny website-platform. Deres mål er bl.a. at skaffe flere leads til salg samt få nogle learnings på, hvilke emner kunderne klikker på, på deres website.

 

Løsning

For at TOTAL kunne få nogle learnings med i bagagen til deres nye platform, fik vi opsat et microsite til en segmenteret målgruppe. Herudover lavede vi en leadopsamler for at skaffe flere leads til deres sælgere. På denne måde kan vi rapportere på, hvor kunderne klikker på sitet og opsamle learnings samtidig med at hjælpe salgsafdeling med at skaffe leads.

 

Resultat

TOTAL har nu en base af learnings de kan tage med videre til den nye platform.
Micrositet generede 42 leads (indtil videre).

 

SKAFFE FLERE LEADS

OVERSIGT OVER FÆRDEN PÅ WEBSITE

LEARNING TIL UDARBEJDELSE AF NY WEBSITE

42 LEADS GENERERET

Andre cases

Opel – Testkørsel
Markedsføringsplan
Leadgenerering
 

Canal Digital – Dashboard
Rapportering