CASE: JEUDAN – KUNDEREJSE

Udfordring

Jeudan får i dag leads fra bl.a. Lokalebasen.dk, Jeudan.dk samt diverse andre platforme.
Disse leads er dog ofte ikke kvalitative, og Jeudan bruger mange ressourcer på at følge op på tomme leads. Jeudan benytter SuperOffice som CRM-system.

 

Løsning

For at give Jeudan et bedre udgangspunkt for kontakten til potentielle kunder samt bruge færre ressourcer på tomme leads, har vi opsat en marketing automation løsning. Denne løsning connecter alle leads til et specifikt segmenteret mailflow, og opsamler flere oplysninger om kunden. Disse oplysninger bruger Jeudan til at finde netop det lejemål kunden ønsker. Disse oplysninger bliver ligeledes connected til SuperOffice, så sælgerne hos Jeudan ved hvornår de kan ringe til en valideret kunde.

 

Resultat

Jeudan kan nu koncentrere sig om at kontakte varme leads og yde en bedre service for kunden.
Alt sammen sker automatisk, og Jeudan skal ikke tænke på at sende mails eller spørge kunden om basic behov – takket være marketing automation løsningen. 

 

LEADS VIA LOKALBASEN.DK OG JEUDAN.DK

FOKUS PÅ BEDRE SERVICE

SUPEROFFICE

MARKETING AUTOMATION LØSNING

Andre cases

Opel – Testkørsel
Markedsføringsplan
Leadgenerering
 

Jeudan – Kunderejsen
​Markedsføringsplan
Konverteringsoptimering
Kundeloyalitet

Charlotte Wegeberg
Digital Marketingkonsulent
cw@corecph.dk
30701630