CASE: TILFREDSHEDSUNDERSØGELSE

Udfordring

Hella Service Partners CRM-system indsamler data om, hvornår og hvor kunderne har været på værksted sidst. Værkstederne har ikke selv ressourcer til at bruge disse data til måling af kundetilfredsheden. Derfor ønsker Hella Service Partner at opsætte et flow til måling af den generelle kundetilfredshed på vegne af værkstederne.

 

Løsning

Et automatiseret flow som via integration mellem Hella Service Partners CRM-system og eMarketeer sender en mail til kunden, når denne har besøgt et værksted. Kunden bedes evaluere servicen på værkstedet i en eMarketeerformular. Hver uge bliver disse besvarelser indsamlet og sendt til Hella Service Partner, hvor de unikke besvarelser sendes til det enkelte værksted – så når de unikke besvarelser sendes til det enkelte værksted, kan værkstedet selv følge med i kundetilfredsheden hos dem.

 

Resultat

Hver femte kunde hos Hella Service Partner vurderer deres seneste værkstedbesøg – derved har Hella Service Partner og de lokale værksteder nu et unikt indblik i deres kunders generelle tilfredshed, og kan hurtigt tage affære, hvis der opstår udfordringer hos et lokalt værksted. Med evalueringsflowet får Hella Service Partner fulgt op på deres værksteder og værkstedernes kunder – og helt op til 98% af kunderne vil anbefale Hella Service Partner som værksted.

 

UBRUGT DATASYSTEM

INGEN RESSOURCER TIL DATAINDSAMLING

98% VIL ANBEFALE HELLA SERVICE PARTNER

HVER 5. KUNDE VURDERER SIDSTE VÆRKSTEDSBESØG

Andre cases

Royal Canin – Quiz case
Digital Markedsføring
Leadgenerering
 

Opel – Testkørsel
Markedsføringsplan
Leadgenerering
 

Charlotte Wegeberg
Digital Marketingkonsulent
cw@corecph.dk
30701630