CASE: GLOSTRUP PARK HOTEL – NYHEDSBREV

Udfordring

Rigtig mange virksomheder har svært ved at opretholde kommunikationen til deres kunder. En af dem var Glostrup Park Hotel, som inden de kontaktede os, havde en meget lille nyhedsbrevs-database som de stort set ikke kommunikerede med.
Derfor søgte de vores hjælp til at forøge databasen og tilrettelægge en strategi for deres e-mail marketing.

 

Løsning

For at øge antallet af tilmeldte til nyhedsbrevet implementerede vi blandt andet en iPad i hotellets reception, en pop-up på deres hjemmeside, en lille flyer der blev lagt ved regningen i hotellets restaurant, et link i personalets mailsignatur og sørgede for at receptionisten spurgte alle gæster om deres permission.

 

Resultat

Glostrup Park Hotels permissiondatabase voksede med 600%, efter de nye tiltag blev implementeret – og antallet stiger stadig støt. Med den større permissiondatabase når deres budskaber og tilbud ud til flere eksisterende og nye mulige gæster, og skaber derfor både top-of-mind placering hos målgruppen og salg til bundlinjen.

 

IPAD STANDER

POP-UP PÅ WEBSITE

FLYER MED REGNING

E-MAIL SIGNATUR

Andre cases

TOTAL – Website
Leadgenerering
Konverteringsoptimering
 

Opel – Testkørsel
Markedsføringsplan
Leadgenerering