Lead Management

HAR I SVÆRT VED AT TILTRÆKKE NYE KUNDER?

Bruger jeres sælgere lang tid på potentielle kunder, som aldrig bliver til noget? Har I en kundedatabase som ikke vokser, lige meget hvad I gør? Så mangler I garanteret viden om hvem jeres kunder er, og hvad I kan gøre for dem. Den viden kan i få med Lead Management.

SPAR SÆLGERTID VED AT UNDERSØGE DINE KUNDERS ADFÆRD

For at finde ud af hvilke potentielle kunder der er mest relevante, må I se på deres adfærd. I skal finde ud af hvem der:

  • Besøger jeres hjemmeside – og hvad de kigger på
  • Udfylder formularer – og hvilke
  • Besvarer spørgeskemaer – og hvad de svarer
  • Åbner jeres nyhedsbrev
  • Klikker på links – og hvilke de klikker på

Al denne information giver jer vigtig viden, som sparer kostbar tid fordi både salg og marketing kan I fokusere på de mest relevante kundeemner først.

"It's not your customers job to remember you"

Patricia Fripp