Opel Danmark

Kampagne site - Opel Vinter Vanvid

Hvem er ikke til adrenalin og OPC-kørsel i de Østrigske alper? Opel afholder hvert år "Opel Vinter Vanvid" og i den forbindelse skulle de bruge et kampagnesite, der gav brugeren en oplevelse af (næsten) at være der selv.

Det hjalp vi med at få stablet på benene og koblet sammen med Opels CRM-system, så de kunne bevare overblikket gennem hele processen.

Læs mere

Royal Canin

Portal til vidensdeling - VetClub

Royal Canin ønskede en professionel portal til dyrlæger, veterinærsygeplejersker og studerende, hvor de kunne dele relevant indhold og viden.

Derfor byggede vi portalen vetclub.dk - et univers af viden med blandt andet de nyeste faglige magasiner og artikler. I dag er vetclub.dk gået i luften med succes og antallet af medlemmer stiger støt.

Læs mere

Fritz Hansen

Validering af kundeklubben MyRepublic

Fritz Hansen har i mange år haft kundeklubben MyRepublic. Men ligesom mange andre virksomheder manglede Fritz Hansen viden om sine kunder og formåede derfor ikke at skabe værdi gennem klubben - hverken for sig selv eller medlemmerne. Derfor igangsatte vi en validering af medlemmerne i MyRepublic - på den måde fik Fritz Hansen viden om kunderne og kunne levere værdi gennem sin kommunikation.

Derfor igangsatte vi en validering af medlemmerne i MyRepublic , så Fritz Hansen i dag kan målrette deres kommunikation til medlemmerne.

Læs mere

Hella Service Partner

Måling af kundetilfredshed

Hella Service Partner er et netværk af flere end 300 autoværksteder fordelt over hele Danmark. For Hella er det vigtigt, at deres kunder er trygge, tillidsfulde og tilfredse.

De kontaktede derfor os, for at få hjælp til at opsætte et automatiseret flow, hvor kunderne kan evaluere deres værkstedsbesøg - i dag evaluerer mere end hver femte kunde sit værkstedsbesøg.

Læs mere

Glostrup Park Hotel

E-mail permissions og strategi

Glostrup Park Hotel havde svært ved at holde kontakten med deres kunder og ønskede derfor for det første, at forøge deres nyhedsbrevs permissions og for det andet, at tilrettelægge en holdbar strategi for deres e-mail marketing.

Gennem forskellige tiltag fik Glostrup Park Hotel en vækst i deres e-mail permissions på 143% og der sendes i dag et månedligt nyhedsbrev ud med invitationer, gode tilbud og meget andet.

Læs mere

Royal Canin Kundeklub

Life Cycle Management flow

Royal Canin har gennem forskning og samarbejde med professionelle opbygget en stor viden om hunde- og kattefoder - og den vil de gerne dele med deres kunder. Der var bare ét problem - kunderne køber foder gennem en forhandler og derfor havde Royal Canin hverken direkte kontakt til eller viden om deres slutkunder.

For at løse problemet satte vi fokus på tilmeldingsproceduren og gennemførte derved en valideringskampagne af Royal Canins eksisterende base.

Læs mere

Opel Danmark

Prøvekørsler og indsamling af leads

Problemstillingen hos Opel Danmark var egentlig ganske simpel - De havde svært ved at skaffe nok prøvekørsler til deres forhandlere.

Opel kontaktede derfor os for at få hjælp til at finde ud af, hvad der skaber værdi for deres (potentielle) kunder og hvordan Opel kunne give dem lyst til at besøge forhandlerne. Den første kampagne genererede 800 prøvekørsler på 3 dage - tidligere havde Opel 50 om måneden.

Læs mere

Canal Digital

Live KPI Dashboard

Hos Canal Digital spiller KPI'er en væsentligt rolle. De skaber retning, fortæller hvilke mål, som er i fokus og giver hver medarbejder klarhed over egen performance. Sidst men ikke mindst fungerer KPI'erne som en konkret måde at synliggøre virksomhedens retning for både ledelse og medarbejdere - det er her vi kommer ind i billedet.

Læs mere

Royal Canin

Quiz Case

Formålet med casen er, at Royal Canin får skabt trafik til butikker og dyrlæger der sælger deres produkter. Royal Canin ønsker at få deres kunder tilmeldt Royal Canin klubben så tidligt som muligt og har derfor stort fokus på rekruttering af nye medlemmer kontinuerligt.

Læs mere

G4S

SMS CASE

G4S Danmark har i dag 70.000+ kunder, der ikke har opgivet e-mail adresse ved køb af deres alarm. Al kommunikation og regninger sendes i dag til kunderne via brevpost. Derfor ønsker G4S at indsamle e-mail oplysninger på alle deres eksisterende kunder, så de fremover kan kommunikere med dem via e-mail – og opnå en stor årlig besparelse på porto.

Læs mere

FRITZ HANSEN

INTEGRATIONSCASE

I CRM samles al kundeinformation på Fritz Hansens segmenter, men al dialog til disse kontakter sendes ud via eMarketeer. Derfor er det også vigtigt at have informationerne i eMarketeer for segmentering.

I eMarketeer indsamles både uddybende informationer på eksisterende kontakter og helt nye leads – disse skal selvfølgelig også retur til CRM for opdatering af data og videre bearbejdelse af mulige leads.

Læs mere

Hella Service Partner

Dashboard case

Hella Service Partner havde den udfordring, at der ikke var en bestemt retning og deres målsætninger var ikke i fokus.

Læs mere

Konventum

Konference App

Konventum Konference er hver dag lokation for møder, konferencer, kurser og events af forskellige størrelser. Det betyder også, at der hver dag kommer mange gæster, der har generelle spørgsmål til stedet, frokosttiderne, lokalernes placering og andre praktiske informationer.

Læs mere

Kunder