Royal Canin LCM flow

Royal Canin har en enorm viden om hunde- og kattefoder, som de gerne vil dele med deres kunder. Men hvordan er det lige man sikrer, at kunderne nu også modtager information som er relevant for dem?

Det gør man ved at kende sine kunder. Royal Canin havde altså behov for at vide mere om kundernes kæledyr. Når en kunde i dag køber en hundehvalp eller kattekilling fra en af Royal Canins opdrættere, tilmelder sig deres nyhedsbrev eller deltager i konkurrencer, opgiver kunden oplysninger om blandt andet kæledyrets race og fødselsdag. Det betyder, at de nu kan sende relevant information baseret på blandt andet kæledyrets race og alder.

Baseret på de informationer Royal Canin nu har om deres kunder, hjalp vi med at opsætte et Life Cycle Management flow. Det vil sige, at har en kunde f.eks. en Engelsk Bulldog på 7 år, så modtager hun kun information, der er relevant for lige præcis hende og hendes hund. Flowet følger altså kæledyrets udvikling og kunden får relevant information gennem hele dyrets levetid.

Den nye måde at dele viden på, har betydet en styrket relation mellem Royal Canin og deres kunder – og så modtager kunderne kun viden og information, som de rent faktisk kan bruge til noget.

 

Vil du se lignende cases?