Opel Danmark prøvekørsel

case_opel1_icon

Tidligere havde vi svært ved at levere nok prøvekørsler til vores forhandlere, så vi kontaktede CoreCPH og fik udarbejdet en valideringskampagne af kundernes købsbehov og præferencer. Den første kampagne genererede ikke mindre end 800 prøvekørsler på tre dage – normalt har vi 50 om måneden.

Nu har vi overladt al vores online-lead generering til CoreCPH og via KPI dashboards kan vi følge hver eneste online lead fra sms/mobil, Facebook, nyhedsbreve osv. Den viden er nem at omsætte til optimering, eksekvering og rapportering på vores digitale platforme.

Anders Olesen, CRM- og digital specialist hos Opel Danmark

Opel oplevede en stigning på 800% i antallet af prøvekørsler og tredoblede antallet af tilmeldinger til deres nyhedsbrev.
Det gjorde de fordi vi hjalp dem med at implementere lead-generering og marketing automation på tværs af alle deres kanaler.

Lead-generering og prøvekørsler er to essentielle ting i Opels forretning. Derfor havde det topprioritet at levere kvalificerede leads og prøvekørsler til Opel-forhandlerne.

case_opel2_icon

Vi sikrede opsamling af leads, på tværs af alle markedsføringskanaler ved hjælp af integrerede formularer. På den måde blev datakvaliteten optimeret, mens de automatiserede emailflows vi har sat op sørger for kundefastholdelse.

Ved at holde kunderne engagerede gennem hele deres kundecyklus, får Opel dem til at vende tilbage, og sikrer højere kundetilfredshed og maximum roi.

computer

Opel har ikke bare fået optimeret deres lead-generering. De har også fået en sammenhængende kommunikationsstrategi på tværs af deres mange kanaler.

Vi havde stor succes hos Opel, og vi kan helt sikkert også hjælpe dig!

Er du blevet nysgerrig?