Hella Service Partner

Udfordring:
Hella Service Partners CRM system indsamler data om, hvornår og hvor kunderne har været på værksted sidst. Værkstederne har ikke selv ressourcer til at bruge disse data til måling af kundetilfredsheden. Derfor ønsker Hella Service Partner at opsætte et flow til måling af den generelle kundetilfredshed på vegne af værkstederne.  Yderligere ville Hella Service Partner gerne have bedre styr på deres kundedata og genere flere leads. Derfor tog de kontakt til os.

 

Løsning:
Et automatiseret flow, som via integration mellem Hella Service Partners CRM-system og eMarketeer, sender en mail til kunden, når kunden har besøgt et værksted. Kunden bedes evaluere servicen på værkstedet i en eMarketeer formular. Hver uge samles disse besvarelser og sendes samlet til Hella Service Partner, mens de unikke besvarelser sendes til det enkelte værksted så værkstedet selv kan følge med i deres egen kundetilfredshed.

 

Er du blevet nysgerrig?

Resultat:
Hver 5. kunde hos Hella Service Partner vurderer deres seneste værkstedsbesøg – derved gar Hella Service Partner og de lokal værksteder nu et unikt indblik i deres kunders generelle tilfredshed, og kan hurtigt tage affære, hvis der opstår udfordringer hos et lokalt værksted.
Med evalueringsflowet får Hella Service Partner fulgt op på både deres værksteder og disses kunder – og helt op til 98% af kunderne vil anbefale Hella Service Partner som værksted.

zz