Hella Service Partner

HSP1

Mange virksomheder bruger ikke ressourcer på, at håndtere og anvende den data de indsamler om deres kunder.

Det er en kedelig prioritering, eftersom der ligger stor værdi gemt i et kvalitetssikret CRM-flow. Hella Service Partner ville gerne have bedre styr på deres kundedata og genere flere leads. Derfor tog de kontakt til os.

Hella-Mac

Meget af den direkte kundekontakt lå hos værkstederne, som ikke havde ressourcerne til at indsamle kundedata. Samtidig havde Hella Service Partner en masse kundeinformation liggende, der ikke blev brugt eller fulgt op på.

 

 

Er du blevet nysgerrig?

HSP2

Vi sørgede for at Hella Service Partner begyndte at opsamle kundedata ude hos værkstederne.

Det gjorde vi blandt andet ved at opsætte et automatiseret email-flow, som sørger for at alle kunder får en email, når de har besøgt værkstedet, hvor de bliver bedt om, at bedømme deres besøg i en eMarketeer-formular.

Den mulighed benytter 20% af kunderne sig af i dag. Besvarelserne sendes automatisk til Hella Service Partner, mens de unikke besvarelser sendes til de enkelte værksteder, så alle informationer ender hvor der er behov for dem og hvor de kan skabe øget værdi for Hella Service Partner.

Vi har altså skabt et CRM-flow til Hella Service Partner, der har medvirket til at mere end hver 5. kunde i dag evaluerer sit værkstedsbesøg.

Vi sikrer dem fuldstændig kontrol over deres kundedata og kvalitet i indsamlingen af informationer – samtidig med at flowet også har sørget for at der opsamles mange flere nye leads.