Glostrup Park Hotel

Udfordring:
Rigtig mange virksomheder har svært ved at opretholde kommunikationen til deres kunder. En af dem var Glostrup Park Hotel, som inden de kontaktede os havde en meget lille nyhedsbrevs-database, som de stort set ikke kommunikerede med. Derfor søgte de vores hjælp til at forøge databasen og tilrettelægge en strategi for deres e-mail marketing.

Løsning:
For at øge antallet af tilmeldte til nyhedsbrevet implementerede vi blandt andet en iPad i hotellets reception og en pop-up med tilmelding på hotellets hjemmeside. Det har resulteret i en vækst i antallet af tilmeldte på 143% – og den stiger støt. Derudover sendes der nu et månedligt nyhedsbrev ud – så gæsterne på Glostrup Park ikke glemmer hotellets dejlige faciliteter og gode tilbud.

 

Er du blevet nysgerrig?

Resultat:
Glostrup Park Hotels permission database voksede med 600%, efter de nye tiltag blev implementeret- og antallet stiger stadig støt. Med den større permission database, når deres budskaber og tilbud ud til flere eksisterende og nye mulige gæster, og skaber derfor både top-of-mind placering hos målgruppen og salg til bundlinjen.

sph